Ostuinfo

Minimaalne internetitellimus on 10€. Väiksemaid tellimusi teenindatakse esinduskaupluses Tsikiita Ilustuudios Kompanii 10 Tartus.

Küsimuste tekkimisel võtke meiega julgesti ühendust. Soovime, et saaksite enne ostu sooritamist toodete kohta võimalikult põhjaliku ja täpse ülevaate ning vastused kõikidele ostuga seotud küsimustele.

Tooteinfo tel. +372 52 77 450 või info@tsikiita.ee

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

  1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad Tsikiita veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Tsikiita Ilustuudio OÜ (edaspidi tsikiita.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad tsikiita.ee veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Tsikiita.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse tsikiita.ee veebilehel.

  1. Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba tsikiita.ee veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „uus klient“ ja sisestage kontaktandmed.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu, Paypal või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.

Tooted postitame teile pärast arve tasumist.

  1. Tellimuse kohaletoimetamine

Tellimuse vormistamisel palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis:

  • Smartpostiga saadame järgmisel tööpäeval. Tarneaeg on 2-3 tööpäeva.
  • Tavaline kohaletoimetamine Eesti piires, kauba saadame Omnivaga järgmisel tööpäeval Teie poolt kinnitatud sihtsaadressile. Tarneaeg on 3-4 tööpäeva.
  • Maailmaa piires saatmine, kauba kättesaamine 4-21 tööpäeva jooksul sõltudes sihtriigist.

Transporditeenuse hinnad

  • SmartPost 2.99€
  • Omnivaga saatmine Eesti piires 3.90€
  • Üle maailma saatmine 10.00€

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib tsikiita.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks tsikiita.ee logistikapartneritele.

Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib tsikiita.ee klienditugi Kliendiga kokku sobiva tarneaja.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

tsikiita.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida tsikiita.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Müügilepingu jõustumine

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Tsikiita Ilustuudio OÜ arveldusarvele.

  1. Tagastamisõigus

Tsikiita.ee Ilukaubamaja veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

Kauba tagastamiseks kontakteeruge tsikiita.ee klienditeenindusega telefonil +3725277450 või kirjutage e-kiri aadressile info@tsikiita.ee

Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

Juhul kui osutub möödapääsmatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  • toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms)
  • toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine)
  • seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu)
  • tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  • seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

Kui selgub, et klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

  1. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)

Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

Tooteid ei asendata kui:

  • toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
  • toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  • toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  • toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  • toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  • toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
  1. Vääramatu jõud

Tsikiita.ee ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida tsikiita.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Tsikiita.ee veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

  1. Pretensioonide esitamise kord

Tsikiita.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressil info@tsikiita.ee

Pretensioonis tuleb ära märkida:

Kliendi nimi ja kontaktandmed;

Kaebuse esitamise kuupäev;

Kauba puudus;

Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Tsikiita.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Tsikiita.ee-l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Tsikiita.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.